Delad glädje blir dubbel glädje!

Vi har fått låna lite bilder av Gunilla som har tagit tjusiga bilder från en ridning när vädret såg ut att visa sig från sin bästa sida...
så länge som man har ordentligt med kläder på sig åtminstone!


Hästen heter Mango!


O här är Mango igen!


Här syns både Linde (bakgrunden) och Felix!


Här spatserar Hassan!


Och så en favorit i repris av Felix!



-------------------------------------------------------------------------------------------

För lite mer information, går det bra att ringa till
Marianne 0707- 35 21 59 eller till Elsa på 042-36 70 05.
Det går även bra att maila till [email protected]

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!

Kommentarer
Postat av: Kullenbergs FAVORIT!!!

Heej!

Jag älskar Hassan så om du kunnde säga det här till honom så skulle jag bli jätte glad.

Heej, Hassan!

Jag tycker du är världens bästa kompis häst och jag vill gärna rida dig igen. DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS HÄST JAG ÄLSKAR DIG<3, FRÅN DEN SOM TYCKER DU ÄR BÄST.

2011-04-19 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0